ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

سایبان برقی مغازه تهران

سایبان مغازه شاهد به یاری خداوند و متخصصین با تجربه گرد هم آمده اند و مجموعه فروش سایبان مغازه را تشکیل داده اند و با توجه به نیاز اکثر افراد ، شرکتها و ارگانها به ساخت سایبانهای تمام اتوماتیک با قیمت فروش سایبان مغازه مختلف و  استفاده از تکنولوژی بروز به صورت جدی مورد توجه قرار می گیرد.

قیمت فروش سایبان مغازه با بهره گیری از دانش و فن آوری روز و با بهره گیری از تجارب علمی مهندسین ، مشاورین و اساتید و بکارگیری دستگاه های مجهز و کادر مجرب و استفاده از  قطعات با کیفیت بسیار بالا مطابق با استانداردهای جهانی با پاسخ به نیاز های مورد نظر قدم در مسیری نهاده که امروز پس از سال ها موفق به کسب افتخارات بسیار مهم و تولید سایبان های متفاوت قیمت فروش سایبان مغازه شده است.

سایه بانها را می توان به دو دسته سایه بان برقی و سایه بان دستی تقسیم بندی نمود.

در سایه بان برقی از ریموت برای باز و بسته نمودن سایه بان استفاده می شودو  نیزشما می توانید از فاصله 50 متری هم به کمک ریموت سایه بان برقی را باز و بسته نمایید

سایبانهای برقی شاهد علاوه بر زیبایی کلیه قطعات مورد استفاده از آلیاژ آلومینیوم  ساخته میشود . تنوع رنگ و قیمت سایبان مغازه بسیار زیاد می باشد و قابلیت کنترل چند مغازه به وسیله ریموت کنترل امکان پذیر می باشد.
هرگونه تقاضا در زمینه سایبان مغازه سفارشی غیر تولیدی مورد مطالعه قرار می گیرد. ما در تعیین قیمت سایبان مغازه کیفیت را به صورت کامل در نظر گرفته و از سوی دیگر به ارزان بودن سایبان مغازه اهمیت می دهیم.

برای دیدن پروژه های شرکت میتوانید به لینک رو به رو مراجعه کنید:  پروژه های سایبان شاهد

تماس برای خرید سایبان شاهد

برای خرید و مطلع شدن از قیمت سایبان برقی مغازه میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس در تماس باشید. ما مشاورانی برجسته برای ارائه بهتر خدمات به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه ارزان سایبان برقی شاهد

سایبان برقی را این روزها جلوی تمام فروشگاه ها و امغازه ها می توان دید. قبل از ساخت سایبان برقی سایبان های دستی وجود داشت که آن را به سختی و با دست بازو بسته می کردند و هیچ مقاومتی در برابر تغییر آب و هوا نداشت .

ولی با ساخت سایبان برقی آن سختی هایی که با سایبان دستی داشتید را نخواهید داشت چرا که شما می توانید با ریموت و به راحتی آن را باز و بسته کنید حتی می توانید زمان باز بودن آن را مشخص کنید و همچنین مقاوت زیادی در برابر گرما ، باران ، برف ، باد شدید را نیز دارد.

همچنین پارچه ی استفاده شده روی سقف سایبان برقی از جنس برزنتی و فلکسی ، که قابلیت چاپ با وضوح بالارا دارد که حتی می توان تبلیغات خود را بر روی این پارچه ها چاپ کرده که این کار برای جذب مشتری موثر است. چاپی که روی این نوع پارچه ها انجام می گیرد سریعا از بین نمی رود و کم رنگ نمی شودوبرای مدتها باقی خواهد ماند.

برای دیدار پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه کلیک کنید

سایبان برقی را حتی می توانید در کنار استخر های ویلایتان و برخی از سایبان های جمع شونده که قابل حمل هستند هم می توانید کنار لب ساحل هم استفاده کنید. سایبان برقی مورد خوبی برای جلوگیری از آسیب به خودرو هایتان می باشد و همچنین می توانید به عنوان پرده جلوی پنجره هایتان استفاده کنید.

تماس با فروشگاه ارزان سایبان برقی

شما میتوانید با عضو شدن در شبکه های اجتماعی سایبان برقی مانند تلگرام و اینستاگرام ، از تغییرات و مدل های آن باخبر شوید و درست ترین تصمیم را در مورد انتخاب سایبان برقی بگیرید.

برای خرید و مطلع شدن از قیمت انواع سایبان برقی کافی است از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. ما مشاورانی برجسته برای ارائه بهتر خدمات به شما معرفی میکنیم.

سایبان ارزان قیمت

اگر برای خرید سایبان ارزان قیمت به این صفحه مراجعه کرده اید درست آمده اید. ما اینجاییم تا بهترین سایبان برقی ها را به شما ارائه دهیم. ما پروژه های زیادی اجرا کرده ایم که میتوانید برای مشاهده آن ها به قسمت پروژه ها مراجعه کنید (کلیک کنید تا به صفحه پروژه ها متصل شوید)

سایبان برقی برای خانه ها هم کارآمد است . نصب سایبان برقی در بالکن ها از سایبان های ضروری و کارآمد است که در مکان های گوناگون خانه ها نصب شده و شما با کمک از آن میتوانید ،لحظه های به یاد ماندنی در کنار خانواده و افرادی که دوستشان دارید ، به صرف نوشیدنی و غذا رقم بزنید.سایبان برقی در انواع و ابعاد گوناگون عرضه می شود و شما به راحتی میتوانید بر حسب نیاز های خود از آن ها بهره مند شوید.

سایبان برقی شاهد اولین و بزرگ ترین تولید کننده انواع سایبان های برقی در ایران میباشد. که این سایبان ها مقاومت در برابر هر تهدید از خطرات منابع طبیعی مانند: باران، طوفان، برف،تگرگ، نور زیاد خورشید و….. مقاومت بالایی از خود نشان میدهند. ما با توجه به نوسانات قیمت ارزی دستاوردی جدید با تناسب و میل و رغبت و علاقه ی مردم طراحی و از خط تولید شرکت گذر کرده ایم.

در ضمن سایبان برقی شاهد سایبان قدیمی و از کار افتاده ی شما را به سایبان نو و مدرن تبدیل می کند کافیست بتعویض سایبان های قدیمی خود با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

شست و شوی اصولی سایبان های خاک گرفته و سیاه شده از خدمات ما میباشد . اگر حس میکنید سایبان شما نیاز به شست و شو دارد با ما تماس بگیرید تا نیروهای خود را اعزام نماییم.

فروش سایبان مغازه ارزان

شاید دقت کرده باشید که مغازه هایی که دارای سایبان برقی هستند ، بیشتر به چشم رهگذران و عابران خود را نشان میدهند و ظاهر آن هارا بزرگ تر و بیشتر مورد توجه نشان میدهد.

سایبان مغازه روی درب منطقه تجاری شما قرار گرفته و به علت داشتن تنوع رنگ در انواع سایبان مغازه و سایبان برقی چشمگیر بوده و میتواند باعث رشد کسب و کار شما شود.

وجود یک سایبان مغازه برای هر مغازه ای ضروری است تا بتوانید دور از مزاحم شدن تابش و آفتاب خورشید به کار های خود رسیدگی کرده و هنگام باران نگران رطوبت آن و حتی کثیف شدن شیشه های مغازه خود نباشید.

برای مشاهده پروژه های اجرا شده کلیک کنید

سایبان برقی ها از پیوستن چند سازه اصلی به هم دیگر ساخته میشوند که مهمترین سازه آن ها پارچه های سایبان برقی میباشد.

کیفیت پارچه های سایبان برقی به نوع سایبان برقی و کارکرد آن که مشتری سایبان برقی را برای کجا و چه منظوری خریداری میکند. پارچه های سایبان برقی عمری میان 10 سال تا 15 سال دارند.

شما میتوانید با عضو شدن در شبکه های اجتماعی سایبان برقی مثل تلگرام و اینستاگرام ، از تغییرات و مدل های آن آگاه شده و درست ترین تصمیم را در خصوص انتخاب سایبان برقی بگیرید.

برای خرید و مطلع شدن از قیمت انواع سایبان برقی کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید. ما مشاورانی برجسته برای ارائه بهتر خدمات به شما عزیزان معرفی میکنیم.

خرید آسان سایبان برقی

سایبان برقی منصف به عنوان اولین تولید کننده سایبان برقی در ایران وعرضه این محصول به بیش از 150 شهر ایران ودارا بودن بیش از 450 نماینده فعال در کشوراست.
بزرگترین مجموعه تولید ،عرضه و خدمات پس از فروش را به عهده دارد. تمامی محصولات این شرکت از آلمینیوم درجه بارنگ کوره ای کارخانه ای و پارچه با دوام و استحکام بالا باعمر بسیار زیاد ساخته می شود. برای دیدار از پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه کلیک کنید.

ویژگی های سایبان های برقی منصف
– تنوع رنگی فراوان
– امکان اجرا تا عرض 8 منر و باز شوندگی 3/50
– سازه های آلومینیومی با رنگ الکترو استا تیک
– دارای قابلیت تنظیم شیب از 0 تا 45 درجه
– مقاوم در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی
– ضد آفتاب و ضد آب
– وزن سبک
– زیبایی و قابلیت فرم پذیری
– مقاوم در برابر عوامل طبیعی مانند :باران ،برف ،آفتاب
– استفاده از پارچه ضد اشعه ux

شرکت سایبان منصف با توجه به نوسانات قیمت ارزی دستاوردی جدید با تناسب و میل و رغبت و علاقه ی مردم طراحی و از خط تولید شرکت گذر کرده است .

تمامی سایبان برقی های ما در دو مدل ساده و اتوماتبک (موتور دار ) قابل پخش می باشد.  تمامی فرم سایبان از نوع آلمینیوم آلیاژی سنگین می باشد و تمامی پروفیل ها دارای پوشش الکترواستاتیک هستند.

همچنین این سایبان ها دارای سیستم تنظیم ارتفاع،جهت پوشش بهتر در مقابل نور خورشید که به اسانی قابل کنترل است. پارچه های پوشش دهنده با خاصیت مقاومت در برابر نفوذ اب و تشعشع نور خورشید،با طول عمر بالا در رنگ های متنوع قابل پخش هستند.  ✨سایبانی امن بر فراز لحظات ۷شما ✨

راه های ارتباطی ما