ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

سایبان برقی برای استخر

سایبان برقی برای استخر و ویلاها

سایبان برقی یکی از اقلاماتیست که برای ایجاد امنیت و آرامش به کار گرفته میشود.

هر چه به روزهای گرم سال نزدیکتر میشویم و امکان استفاده از استخر ها در فضای باز بیشتر میشود بیشتر ضورت وجود سایبان برقی را درک میکنیم.

سایبان استخر مناسب استخر شما و همچنین مناسب برای آفتاب گرفتن و از سوختگی پوست شما جلوگیری می کند. و از گرم شدن آب هم جلوگیری می کند و شما می توانید با نصب سایبان استخر از آب خنک استخر حتی در گرمای بسیار بالا استفاده کنید.

زیبایی و خاص بودن ظاهر سایبان برقی شیکی و ظاهر منحصر به فردی به منزل مسکونی ، مغازه ، استخر های شخصی و تفریحی و دیگر فضاهامیبخشد.

شما امکان سفارش سایبان برقی در طرح ها و رنگ های مختلف را دارا هستید. سایبان برقی در هنگام عدم استفاده در حالت جمع شده قرار گرفته و فضای خیلی زیادی برای نگهداری لازم ندارد.

قابلیت تغییر شیب سایبان برقی در زاویه های مختلف با استفاده از موتور اروپایی درجه یک و بادوام امکان پذیر میباشد و نیازی به نیروی دستی ندارید.

امکان باز و بسته کردن سایبان برقی توسط ریموت از فاصله های زیاد حتی 30 متری نیز وجود دارد.

حالا کیفیت سایبان برقی بسته به مدت زمانی که قصد استفاده ار آن را دارید درخور توجه قرار میگیرد.
با تماس با سایبان برقی شاهد کارشناسان ما ، پاسخگو سوال هاس شما بوده و میتوانید با مراحعه به آن ها بهترین نوع سایبان برقی را برای خود تهیه کنید.

راه های ارتباط با سایبان برقی شاهد در قسمت آخر سایت درج شده است.

مطالبی که شاید به دردتان بخورد:

انواع سایبان  مناسب استخر

چرا سایبان برقی؟

فروشگاه سایبان مغازه شاهد

فروشگاه سایبان مغازه شاهد

به دلیل چاپ تبلیبغات روی سایبان مغازه ، این نوع سایبان مورد استقبال مشتریان سایبان برقی مغازه  قرار گرفته است. سایبان برقی مغازه حتی اگر بسته هم باشد به گونه ای طراحی شده که نمایانگر تبلیغات و جذب مشتری برای شماست. به دلیل ساختار غیر مسطح سایبان برقی مغازه ، از تمامی زوایا المان تبلیغاتی آن حفظ شده برای همه عابران قابل مشاهده است. سایبان برقی مغازه هزینه اش کمتر از بیلبورد و تابلوهای فلکسی فیس میباشد. سایبان مغازه بخاطر جلوگیری کردن از تابش مستقیم آفتاب سبب خنکتر شدن فضای داخل مغازه نیز میشود و در نتیجه استفاده از وسایل سرمایشی را تا حد زیادی کاهش میدهد. سایبان مغازه قابل شستشو است و پس از کثیف شدن نیازی به هزینه کردن برای تعویض را به مشتری محتمل نکرده و بعد از یک شستشوی ساده مثل روز اول تمیز میشود. حتی میتوانید بنا بر سلیقه شخصی خود و محیط اطراف رنگ بندی سایبان مغازه و رنگ تبلیغات خود را انتخاب کنید و در جهت چشم گیر تر شدن محل تجاری و مغازه قدم بزرگی بردارید.

قیمت سایبان مغازه شاهد

سایبان مغازه با توجه به جنس، رنگ، اندازه و یراق آلات به کار برده شده دارای قیمتهای گوناگونی است. خرید سایبان برقی مغازه امروزه به یک کالای ضروری تبدیل شده است. سایبان مغازه در گذشته به صورت دستی کار میکرد. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید سایبان برقی مغازه آسایش و راحتی بیشتری ایجاد شده است.

تماس با فروشگاه سایبان مغازه شاهد

اگر نیاز به یک سایبان مغازه زیبا ، شیک و مستحکم در برابر عوامل خارجی را دارید ، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده  با ما تماس بگیرید.

سایبان برقی فروشگاه عظیمی

سایبان برقی فروشگاه عظیمی

اجرا سه عدد سایبان فنری توسط گروه تلاشگر شرکت سایبان برقی شاهد

فروشگاه سایبان برقی منصف

سایبان برقی نوعی سازه است که در فضا های باز مثل بالکن ، حیاط های شخصی و ویلا ها ، درب مغازه ها و فروشگاه ها و ویترین های آن ها ، بالکن و پاسیو منازل و حتی به عنوان پارکینگ میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. حتی در کافه ها و رستوران های سرباز که مشتریانشان در فضا های باز به صرف نوشیدنی و غذا میپردازند از سایبان برقی استفاده میکنند تا محیط دنج به دور از آفتاب و رطوبت برای آن ها ایجاد کنند.

کاربرد های سایبان برقی بسیار چشم گیر بوده و قابل انکار نیستند. گاهی پنجره خانه ، به سوی نور خورشید و تابش آن قرار می گیرد. در این مواقع ، تابش مستقیم نور خورشید باعث می شود خانه گرم شده و حتی گاهی رد آفتاب داخل خانه بیفتد.

حتی تراس ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. گاهی نور آفتاب باعث گرم شدن شدید تراس ها می شود و بارش باران تراس را خیس و کثیف می کند. وجود یک سایبان برقی در این مواقع ضروری است. یک سایبان برقی مناسب می تواند در تراس یا بالای پنجره شما نصب شود و مانع از تابش شدید آفتاب و گرم شدن خانه و تراس شما شود.

با استفاده از ریموت سایبان برقی شما میتوانید حتی در فاصله ۳۰ متری آن را در زاویه مورد نظر خود تنظیم کرده و از فوایدش بهره مند شوید.

 

تماس با فروشگاه سایبان برقی منصف

اگر قصد خرید سایبان برقی مورد نظر خود را دارید ، با ما تماس بگیرید . ما در شهر های تهران و کرج نمایندگی داشته و با بهترین آلیاژ و مناسب ترین جنس سازه ها به استقبال شما خواهیم آمد. میتوانید برای اطلاعات بیشتر با 09128013803 تماس بگیرید.

به سایبان برقی شاهد اطمینان کنید !

برای خرید سایبان برقی به سایبان برقی شاهد اطمینان کنید !

سایبان برقی همانطور که اسمش روی آن است ، یک سایبان است . یک سایبان بزرگ برای جلوگیری از تابش آزار دهنده نور خورشید و گرمای آفتاب آن ، یک سایبان بزرگ برای جلوگیری از ورود باران و برف به نقاط تحت پوشش،  برای این که محیطی امن و دنجی را برای خود و مشتریان عرضه کنید.

سایبان برقی از سری سازه هایی است که در فضای باز استفاده میشوند تا آسیب های فضای بیرون مثل تابش شدید مستقیم آفتاب و نور خورشید به محیط تحت پوشش خود خنثی کنند.

پس یک سایبان برقی در این مواقع میتواند جلوی عوامل خارجی را بگیرد تا مشتری در فضایی دنج بتواند از محصولات کافی شاپ و رستوران ها استفاده کند.

سایبان برقی با ریموت باز و بسته شده و میتوانید هر زمان که به آن نیاز نداشتید ، آن را ببندید.

باز و بسته شدن آن فقط با یک دکمه باز و بسته میشود و سنسوری بادی روی سایبان قرار گرفته است که با تکان خوردن شدید، سایبان برقیبه طور خودکار جمع میشود و از خطر بلا ها در امان میماند و هیچ مشکلی برای سایبان ایجاد نمیکند.

سایبان برقی میتواند تبلیغاتی که شما خواهان آن هستید را به بقیه مردم نشان دهد.

یعنی شما میتوانید روی سایبان بذرقی که جلوی محیط تحاری یا مغازه شما نصب شده است ، محصولات و نام تجاری خود را به گوش عابران برسانید.

همچنین مردم با خواندن تبلیغات و خدمات شما ، شما را در گوشه ای از ذهنشان نگه میدارند تا در مواقع ضروری از شکل کمک بگیرند.

سفارش و خرید سایبان برقی

محصولات سایبان برقی شاهد به صورت تخصصی در زمینه سایبان ارئه می گردد و شامل فروش انواع سایبان، سایبان برقی شاهد، سایبان برقی، سایبان بازویی، سایبان دوطرفه(پروانه)، سایبان اتوماتیک، سایبان مغازه، سایبان متحرک، سایبان تبلیغاتی، سایبان پارکینگ، سایبان خودرو، و سایر خدمات سایبان می باشد.

تنوع بالای محصولات و مدل های زیبا و بسیار آن دست شما را برای انتخاب سایبان برقی نزدیک به سلیقه باز گذاشته است.

برای خرید انواع سایبان برقی مافیست از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید تا به سوالات شما هم پاسخ دهیم.