ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

فروشگاه سایبان برقی منصف

سایبان برقی نوعی سازه است که در فضا های باز مثل بالکن ، حیاط های شخصی و ویلا ها ، درب مغازه ها و فروشگاه ها و ویترین های آن ها ، بالکن و پاسیو منازل و حتی به عنوان پارکینگ میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. حتی در کافه ها و رستوران های سرباز که مشتریانشان در فضا های باز به صرف نوشیدنی و غذا میپردازند از سایبان برقی استفاده میکنند تا محیط دنج به دور از آفتاب و رطوبت برای آن ها ایجاد کنند.

کاربرد های سایبان برقی بسیار چشم گیر بوده و قابل انکار نیستند. گاهی پنجره خانه ، به سوی نور خورشید و تابش آن قرار می گیرد. در این مواقع ، تابش مستقیم نور خورشید باعث می شود خانه گرم شده و حتی گاهی رد آفتاب داخل خانه بیفتد.

حتی تراس ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. گاهی نور آفتاب باعث گرم شدن شدید تراس ها می شود و بارش باران تراس را خیس و کثیف می کند. وجود یک سایبان برقی در این مواقع ضروری است. یک سایبان برقی مناسب می تواند در تراس یا بالای پنجره شما نصب شود و مانع از تابش شدید آفتاب و گرم شدن خانه و تراس شما شود.

با استفاده از ریموت سایبان برقی شما میتوانید حتی در فاصله ۳۰ متری آن را در زاویه مورد نظر خود تنظیم کرده و از فوایدش بهره مند شوید.

 

تماس با فروشگاه سایبان برقی منصف

اگر قصد خرید سایبان برقی مورد نظر خود را دارید ، با ما تماس بگیرید . ما در شهر های تهران و کرج نمایندگی داشته و با بهترین آلیاژ و مناسب ترین جنس سازه ها به استقبال شما خواهیم آمد. میتوانید برای اطلاعات بیشتر با 09128013803 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.