ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

ساخت و فروش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه

سایبان مغازه ارزان قیمت

سایبان مغازه ارزان قیمت را از ما بخواهید

سایبان مغازه بر سر درب مغازه نصب میشود و از محیط تحت پوشش خود از عواملی مثل تابش شدید آفتاب و اشعه های مضر خورشید و بارش باران و رطوبت حاصله از آن و گرم شدن مغازه و… محافظت میکند. وجود سایبان مغازه برای مغازه هایی که دارای ویترین برای نمایش محصولات خود به مشتری هستند یک امر الزامیست.

برای دیدار از پروژه ها کلیک کنید

مغازات و فروشگاه های دارای ویترین اقسام خود را در ویترین میچینند که اقسام و اجسام داخل این ویترین در مقابل تابش شدید نور خورشید و اشعه های آن کم کم پوسیده میشود و امکان دارد تاریخ مصرف آن ها زودتر به سر آید.
به دلیل چاپ تبلیبغات روی سایبان برقی مغازه ، این نوع سایبان مورد استقبال مشتریان سایبان مغازه  قرار گرفته است. سایبان مغازه حتی اگر بسته هم باشد به گونه ای طراحی شده که نمایانگر تبلیغات و جذب مشتری برای شماست.

  • مطالب مرتبط:

سایبان برقی میخوای؟
خرید سایبان برقی ریموت دار

به دلیل ساختار غیر مسطح سایبان برقی مغازه ، از تمامی زوایا المان تبلیغاتی آن حفظ شده برای همه عابران قابل مشاهده است. سایبان مغازه هزینه اش کمتر از بیلبورد و تابلوهای فلکسی فیس میباشد.
قابلیت چاپ سیلک اسکرین و دیجیتال روی سایبان برقی مغازه امکان پذیر بوده تصاویر با وضوح و کیفیت بالا روی پارچه آن چاپ میشوند. سایبان برقی مغازه قابل شستشو است و پس از کثیف شدن نیازی به هزینه کردن برای تعویض را به مشتری محتمل نکرده و بعد از یک شستشوی ساده مثل روز اول تمیز میشود. شرکت سایبان شاهد برای تمیز کردن و شست و شوی سایبان های شما برنامه هایی دارد. اگر احساس میکنید نیاز به شست و شوی سایبان ها دارید ، با ما تماس بگیرید.

تماس با شرکت سایبان شاهد:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.